ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خوشگل باباش **********

لباس شستن ویانا

1393/10/14 7:23
نویسنده : مامان ويانا
222 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مامان وحیده داخل آشپرخانه بود ویانا توی حمام مشغول شستن سنگ هایی که از مهد کودک تعطیل شده بود توی خیابان و دیوار پیدا کرده بود و با خودش آورده بود خانه که با آنها بازی کند ( هر روز ویانا از مهد که تعطیل میشود یک کیسه فریزر از مامان وحیده می خواست که سنگ جمع کند بخصوص یک دیوار آجری سمت مهد هست که خیلی ویانا آن دیوار را دوست دارد انگشت می کند داخل آجر که سنگ ریز از داخل دیوار بیاورد بیرون دیروز عابران پیاده  که رد می شدند به کارهای ویانا نگاه می کردند که دارد داخل دیوار دنبال چی می گردد ؟ من هم به یکی از خانمهای که داشت نگاه می کرد گفتم تحقیق علمی ) به خیال خودم که ویانا داخل حمام فقط در حال شستن سنگ یک دفعه رفتم به ویانا سر بزنم دیدم وای هر چی لباس از توی کمد خودش درآورده در حال شستن لباس ماشاء اله لباس یک دسته زیاد بود من هم مجبور شدم بعد از کار ویانا همه لباس را بندازم داخل لباسشویی .

پسندها (3)

نظرات (5)

م.ن
14 دی 93 9:14
سلام.ایشالا خدا براتون نگهش داره
مامان ويانا
پاسخ
مرسی خدا محمد طاها را هم برای شما نگه دارد.
شادي
14 دی 93 14:27
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ____________
الهه مامان مبین
14 دی 93 17:57
سلام عزیزم . آفرین به دخمل نازم که از تحقیق و جمع کردن سنگ خوشش میاد همیشه موفق باشی عزیزم .
مامان ويانا
پاسخ
مرسی عزیزم
رضوان
14 دی 93 19:49
جونم ب این دختر فعال...چقدر کمک مامانش میکنه....وحیده جون ایکاش عکسشم درحین شستن لباسها را هم برامون میذاشتید...
مامان ويانا
پاسخ
من خودم این صحنه را دیدیم باورم نمی شد آخه چطور رفته این همه لباس با خودش آورده داخل حمام در صورتی که همه لباسها تمیز بودند . فقط فکر به این رسید که زودتر بندازم لباسشویی چون بعضی از لباسها را برای فردا مهد ویانا لازم داشت .
هستی ,نوید
16 دی 93 10:55
افرین دختر گل وناز که کمک کار مامان وحیده شده درعوضش اقا نوید میرن دستمال کاغذی خیس میکنن میان رو ایینه ها ومیز تی وی میکشن که قشنگ جاشون میمونه به خیال خودش کمک میکند ولی من باید دوساعت خرابکاریش رو تمیز کنم
مامان ويانا
پاسخ
زن عمو جان همه لباسها تمیز بوده برای مامان وحیده کار درست کردم .