ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

خوشگل باباش **********

لجبازی های ویانا

1393/10/13 7:47
نویسنده : مامان ويانا
113 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا روز به روز که به بزرگتر میشود خیلی لجبازی هایش بیشتر می شود واقعاً بعضی مواقع به خاطر لجبازی های ویانا مجبور می شود که حسابی من و باباسعید با ویانا برخورد جدی کنیم (دعوا و داد بزنیم سر ویانا) هر چیزی که می خواهد فکر می کند که باید گریه کند تا به خواسته هایش برسد واقعاً این رفتار ویانا شده جنگ عصاب توی خانه.

پسندها (2)

نظرات (3)

هستی ,نوید
13 دی 93 11:39
عزیز دلم بچه ها خیلی زود رگ خواب پدرومادر دستشون میاد یادم میاد هستی سه ساله بود رفته بودیم مسافرت اونجا امیر حسین پسر عمه اش نمیدونم چی از مادرش میخواست اون براش نمیخرید خودم صدای هستی روشنیدم که گفت امیر حسین کمی گریه کن الان برات میخرن هههه هستی هنوز که هنوزه چیزی میخواد کمی گریه چاشنیش میکنه وبه خواسته اش میرسه
مامان ويانا
پاسخ
من که تصمیم جدی گرفته ام با دل ویانا کنار نیایم و کمی سختگیری کنم چون واقعاً از امکانات زیاد بچه ها پرتوقع میشوند ماشاء اله کارهای هستی و نوید و ویانا مثل هم هستند خدا به داد ما برسد.
مامان مینا
13 دی 93 16:21
هرچقد در مقابل گریه اش مقاوت کنین به نفع خودتون و اینده ویانا جون هست پس کی خسته اس؟ دشمن. به مقاومت خود ادامه دهید و خسته نشید.
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:41
سلام عزیز دلم . خدا دخمل نازتون رو براتون نگه داره . این رفتارهای کودکان خیلی طبیعیه و همه مامانها این روند رو طی میکنند . خصوصا در سن 2 تا 3 سالگی به اوج خودش میرسه . صبور باش گلم . ایشاا.. این مرحله سخت رو به خوبی پشت سر میذارید . به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان ويانا
پاسخ
مرسی عزیزم به وب شما هم سر زدم ولی بیشتر مطالب رمزدار بود.