ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خوشگل باباش **********

به هم خوردن ساعت خواب ویانا

1392/11/5 8:39
نویسنده : مامان ويانا
112 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چکار کنم که خوابت بهم خورده قبلاً همینکه می ذاشتم روی بالش سینه ام را می دادم
می خوردی و می خوابیدی ولی الان تا ساعت 1 و 2 نصفه شب بیداری . سر این موضوع خیلی گریه می کنی از گریه کردن هم نفس کم می آوری می شوی مثل لبو قرمز که چرا داریم می خوابیم من هم مجبورم می شوم برق ها را کامل روشن کنم پا به پای تو بنشیم دستوراتی که صادر می کنی را اجرا کنم آخر سر هم صبح با خستگی و کسلی بروم سرکار.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا
1 بهمن 92 11:08
ویانا خانوم خوشگل میای به دخمل من رای بدی عزیزم ؟ اینم آدرسشه : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ تو قسمت نظرات بنویس : شماره 2 تارا متشکرم عزیزم
هستی ونوید خورانی
4 بهمن 92 18:45
ویانای گل چرا مامان وبابا رو اذیت میکنی؟؟؟