ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خوشگل باباش **********

شیطنت های ویانا جونم (1390/10/30)

1392/11/5 8:38
نویسنده : مامان ويانا
96 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم دیروز من توی آشپزخانه مشغول درست کردن غذا بودم دیدم از ویانا خبری نیست چون همین که می روم سر گاز یا ظرفشویی می گه بخل ( یعنی بقلش کنم) اتاق خواب و پذیرائی را نگاه کردم دیدم نیستی یکدفعه چشمم خورد به در حمام دیدم ویانا خانم داخل حمام طفلکی دخترم من را که دید خیلی ترسید ( شوک بهش وارد شد) چون حسابی سرگرم بود؟ ببخشید مامانی نمی دانستم بد موقعی مزاحمت شدم. حالا داخل حمام چکار می کرد ؟ سعی می کردی شیر آب را باز کند بعد به من گفت کثیف (دستش را برد رو موهاش) شاپو (شامپو) بزنم . با کلی دردسر تونستم بیاورمت بیرون .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی ونوید خورانی
4 بهمن 92 18:48
اشکال نداره ویانا من و نوید هم قبلا از این شیطنت ها میکردیم ولی شما قول بده دخمل خوبی باشی واینهمه مامان وبابا رو اذیت نکنی