ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خوشگل باباش **********

ویانا دیشب هر کجا که می رفت بسته بود خخخخخخخ

1394/4/9 8:03
نویسنده : مامان ويانا
165 بازدید
اشتراک گذاری

خندونک دیشب موقع اذان مغرب ویانا همین که صدای اذان شنید به مامان وحیده گفت آماده شویم برویم مسجد من هم با تعجب نگاه کردم چون ویانا تا الان مسجد نرفته بود ده دقیقه بعد از نماز رسیدیم مسجد ولی به خاطر اینکه مسجد افطاری می دادند و جمعیت زیاد بود در مسجد بسته بود طفلکی ویانا چقدر ذوق و شوق داشت برای رفتن به مسجد و از در خانه تا در مسجد با مغنه و چادر نمازش رفته بود و آمده بود برای نماز خواندن هر چقدر جلوی در مسجد ایستادیم که باز کنند باز نکردندبر گشتیم خانه و نشستیم داخل حیاط پفک خوردیم.

خندونک دیشب مامان وحیده شام درست نکرده بود چون خیلی خسته بودم بابا سعیده هم بیرون بود زنگ زدم به بابا سعید گفتم ما داخل حیاط هستیم شام نداریم ویانا کباب می خواهد بابا سعید موقعی که آمد خیلی خسته بود گفت فقط هر جا که کباب گرفتیم می آییم خانه می خوریم ولی ویانا قبول نمی کرد می گفت حتماً باید برویم داخل رستوان غذا بخوریم نزدیک خانه هر کبابی که می رفتیم صندلی هایش را به خاطر ماه مبارک رمضان جمع کرده بودند و به جاش دیگ حلیم و دیگ آش گذاشتته بودند تا ساعت 11 شب دنبال جایی می گشتیم که ویانا داخل کبابی غذایش را بخورد ولی پیدا نکردیم آخر سر مجبور شدم کباب بیاوریم خانه خودمان.

پسندها (1)

نظرات (2)

مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:45
http://ayhan.niniweblog.com/
مامان مینا
9 تیر 94 16:53
قربونش برم که هر جا رفته با در بسته مواجه شده. راستی تا ویانا چیزی میگه شمام انجامش میدینا. من دم افطار نا ندارم پاشم سفره رو وا کنم چه برسه برم مسجد و دنبال کباب
مامان ويانا
پاسخ
متأسفامه من خیلی با دل ویانا کنار می آیم و سعی می کنم مطابق میل ویانا رفتار کنم و این رفتار من باعث شده ویانا کمی لوس شود.