ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خوشگل باباش **********

ویانا خیلی خیلی اذیت می کند.

1394/4/8 7:35
نویسنده : مامان ويانا
296 بازدید
اشتراک گذاری

موقعی که از سرکار تعطیل می شوم و  ویانا را می برم خانه از ساعت 5 بعدازظهر تا خود شب ویانا دنبال بهانه گیری و هر روز روزی یک یا چند بار با ویانا تنش و درگیری دارم خیلی دلم می خواهد با ویانا مدارا کنم و کمتر دعواش کنم ولی اصلاً حرف گوش نمی کند فقط فقط حرف خودش خیلی کم پیش می آید ویانا حرف گوش کند بعدازظهرها با وجود کارهای خانه و رسیدگی به ویانا باز هم برای ویانا وقت می گذارم برایش کتاب می خوانم با هم بازی می کنیم ولی ویانا قبول نمی کند فقط دوست دارد تمام وقتم مال ویانا باشد یادم نمی آید کی با خیال راحت شام درست کرده باشم موقعی که می روم توی آشپرخانه مشغول کار می شوم ویانا در حین غذا درست کردن یا ظرف شستن کلی بهانه گیری می کند مامان چادرم را بده ، مامان بیا یک کوچولو کارت دارم، مامان آب می خواهم ، مامان بیا با من بازی کن ، وکلی بهانه های دیگر موقع ظرف شستن هم با خودم می برم پای ظرفشویی که ویانا هم مشغول ظرف شستن باشد ولی آنجا هم مامان وحیده را اذیت می کند شروع می کند به بهانه گیری آب گرم باز نکن ، من می خواهم خودم ظرف ها را بشوم ، با لیوانی که داخلش کف شروع می کند به آب خوردن ، موقعی که می خواهم جاروبرقی بکشم چند بار می آید سراغ جاروبرقی که من جاروبرقی بکشم  یا هر چند دقیقه یک بار جاروبرقی را خاموش می کند هر چی هم با ملایمت می گویم که ویانا بگذار مامان کارهایم تمام شود بیایم با هم بازی کنیم ولی اصلاً گوش نمی کند بعضی موقع مجبور می شوم سر ویانا داد بزنم ولی باز هم فایده ای ندارد از طرف خیلی ویانا ریخت و پاش می کند اگر من روزی چهار بار هم خانه را تمیز کنم باز هم فایده ای ندارد هر چقدر به ویانا توضیح می دهم که توی اتاق خودت باز کنی اسباب بازیهایت را پخش نکن ، لباسهایت را از کمد در می آوری دوباره بگذار سرجاش ولی فایده ای ندارد خیلی ها هم می گوید با ویانا خیلی داری با ملایمت رفتار می کنی و با وجود این که در ماه دو تایی شهربازی می ریم ، دوتایی می رویم حیاط بستی می خوریم و کلی کارهای دیگر با هم انجام می دهیم ولی ویانا فقط دوست دارد که تمام وقت در اختیارش باشم و تابع حرف هایش .

و علت هایی که من کشف کردم که چرا ویانا اینطوری می کند بیشتر به خاطر نبود همبازی همسن خودش چون توی آپارتمان ما هیچ بچه ای نیست فقط دوتا نوزاد داریم و احساس میکنم دوست دارد یک همبازی همیشه کنارش باشد.

و دومین علت فضای کوچک خانه است که این مشکل انشاء اله دو ماه دیگر حل می شود.

خیلی دوست دارم مادر خوبی برای ویانا باشم و فکر نمی کنم چیزی برای ویانا کم گذاشته باشم چون بابا سعید روزهایی که خانه باشد پارک می برد ، از نظر اسباب بازی به اندازه پنچ تا بچه اسباب بازی دارد ، هم بابا سعید و هم مامان وحیده در روز با ویانا حتی شده ده دقیقه بازی می کنیم ، دو نفره شهربازی می رویم ، ویانا خیلی علاقه به خرید لباس دارد که در ماه برایش می خرم نمی دانم چرا باز هم این طوری می کند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

همراه رایانه
8 تیر 94 8:19
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
یک مادر تنها
8 تیر 94 13:21
خسته نباشی مادر حق می دم به شما و تمام مامان ها که هرازگاهی خسته باشن. ولی بچه به همین هاش شیرینه . فرض کن دو روز نباشه و برگردی به روزهای قبل چقدر زود حوصله ات سرمیره. یا دلت رو بذار جای دل مامان های شاغلی که بچه هاشون مریض هم هستن اون موقع دیگه کار خیلی سخت تر میشه. ولی به خودت سخت نگیره حالا دو روز هم خونه به هم ریخته باشه دنیا به آخر نمی رسه. یکم وقت برای خودت بذار یکم وقت برای بچه این طوری همه راضین. به سایتم اومده بودی برای همین سرزدم . خدا دخترگلت رو برات حفظ کن. اگه یک بچه دنبال اصالتش باشه مطمئن باش توی آینده منحرف نمیشه چون می دونه از کجا اومده به کجا میره. خداقوت
مامان ويانا
پاسخ
مرسی دوست عزیزم من هم شاغل هستم.
رضوان
9 تیر 94 4:19
عزیزم.همه بچه ها همینن..اینقدر خودتو اذیت نکن.در مورد ریخت و پاش خونه که من اصلا بیخیال شدم.چون در غیر اینصورت فقط خودمو اذیت میکردم.مواظب خودت و ویانا جونم باش
مامان مینا
9 تیر 94 16:58
سلام خانومی منم شاغلم و صبحها الینارو میزارم مهد و ظهر برش میدارم و برمیگردیم خونه.ولی الینا خیلی حرفمو گوش میده و اتاقشو مرتب میکنه عاشق مرتب کردن لباسهای کمدش و اتاقشه.درمورد غذاخوردن اذیت میکنه یکم.هرمادری فقط خودشه که میدونه چرا بچه اش این کارو میکنه و اون حرفو قبول نمیکنه . اخلاق بچتو پیدا کن و از بودن باهاش بیشتر لذت ببر
مامان ويانا
پاسخ
مرسس دوست عزیزم