ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خوشگل باباش **********

مامان فدات بشم که خانم شدی

1393/9/8 11:05
نویسنده : مامان ويانا
63 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه مامان پروین مهمان داشت بابا سعید از من پرسید مهمان های مامان پروین چه کسایی هستند من هم داشتم اسمهای مهمان ها را به بابا می گفتم ویانا یکدفعه گفت ویانا هم هست قربونت بروم که همیشه حواست به همه جا هست .

روز جمعه که رفتیم خانه مامان پروین ویانا خیلی ذوق داشت که زودتر مهمان ها بیایند بعد از اینکه مهمان ها آمدند ویانا چنان سرگرم بازی با ایرسا ، روشا ، رومینا ، سارینا ، ستیا شده بود که اصلاً پیش مامان وحیده نیامد خیلی تعحب می کردم که ویانا چرا اذیت نمی کند حتی چند بار مهمان ها و یا خودم تو جمع گفتیم که ویانا چقدر دختر خوبی شده واصلاً بهانه گیری نمی کند مامان پروین خیلی تعجب می کرد تعجب موقعی که توی آشپزخانه مشغول کار بودم چند بار سراغ ویانا را گرفتم که توی اتاق دارد چکار می کند همه می گفتن حالا یک بار ویانا ساکت شده و با بچه ها بازی می کند تو این بچه را چشم می زنی موقع ناهار هم ویانا یک کاسه سوپ برای خودش تنهایی سر سفره خورد و بلند شد رفت سراغ بازی کردن .

پسندها (3)

نظرات (2)

رضوان
8 آذر 93 16:31
افرین ویانا جونی..خانوم شده.دیگه مامانو اذیت نمیکنه..افرررین
مامان مینا
8 آذر 93 17:56
ای جااااااااااااااااااانم بچه راست میگه دیگه همه مهمونارو اسم بردی بجز اصل کاری دوست عزیز بچه های این دوره زمونه خیلی تیزن اتفاق افتاده من یه موردی رو با اشاره و حرفای کوتاه شده خواستم به بابایی بگم البته بخاطر حضور الینا الینا دقیقا متوجه شده من در چه موردی دارم صحبت میکنم اینا انیشتین های ایندن