ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خوشگل باباش **********

قربونت مامان بشود با این شیرین کاریهایت

1392/12/4 7:31
نویسنده : مامان ويانا
363 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عمو خلیل آمده بود خانه مان ویانا آنقدر خوشحال بود عموش را بغل می کرد بوس می کرد نشسته بود پیش عموش تا عمو میوه پوس بکند ویانا بخورد تازه از عموش پذیرائی می کرد .

دختر باهوش من همه چی یادش می ماند به خاطر این که چشمهایش ضعیف نشود دیگر نه موبایل می دهیم بازی کند نه جلوی کامپیوتر می زاریم بنشیند .مامان وحیده به ویانا گفته بود کامپیوتر متین خراب کرده عمو خلیل آمده خانه مان می گویم متین را دعوا کند بعدش هم عمو کامپیوتر را درست کند . دیروز که عمو آمده بود داشت به عمو می گفت کامپیوتر متین خراب کرده .

راستی ویانا جونم من از دست تو سلطل برنج را کجا بگذارم هر جا که می گذارم تو پیدا می کنی دیشب رفته بودی سراغ سطل برنج یک مشت برنج روی فرش آشپزخانه ریخته بودی ، یک مشت هم توی اتاق خواب وروجک من تو با برنج چکار داری تازه خیلی هم برنج خام را دوست داری که بخوری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلشيد
5 اسفند 92 13:29
قربون شيطونيات برم عزيزم مثل من بذار بالاي كابينت منم همه وسايلم بالاي كابينته حتي سبد پياز سيب زميني
مامان ويانا
پاسخ
همين طوري خانه ام از قيافه درآمده نه وسايل دكوري روي ميز و جلوي تلويزيون داريم نه لوازم آرايشم كنار آينه است مبل ها را هم به خاطر ويانا خانم طوري چيدم ام كه مزاحم ويانا نباشه در كل حسابي خانه مان شيك و خوشكل اما ناشكري نمي كنم همين كه ويانا را داريم انگار همه چي داريم .