ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خوشگل باباش **********

شیرین کاریهای ویانا 1392/08/07

1392/8/12 11:27
نویسنده : مامان ويانا
125 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان از کارهایی که جدیداً انجام می دهی :

1- سفره  را جمع میکنه همینکه ما شام را می خوریم تا ما بلند شویم سفره را جمع کنیم ویانا از وسایل سفره را با آن دستهای کوچکش بلند می کنه میبرد داخل آشپزخانه بعد میگه بابا یعنی بابا از دستش بگیرد . یا اشاره می کنه که بگذاریم داخل یخچال .

2-  قبلاً موقعی که بوس می کرد دهانش را باز می کرد می گذاشت روی صورت ولی الان مثل ما بوس
می کنه بخصوص باباشو بغل می کنه دستاشو می اندازه دور گردن بابا سعید شروع می کنه به بوس کردن

3- هیمن که بابا سعید از سرکار یا دانشگاه میاید خانه ویانا می رود سر یخچال میگه آب یعنی به بابا آب بیاورم بعدش قابلمه روی گاز را نشان می دهد که برای باباش شام بیاورم .

4- با خودش حرف می زنه مثلاً عروسکش را بغل می کنه شروع می کنه حرف زدن با خودش .

5- پله ها را چهار دست  و پا می رود بالا .

6- چند روز پیش بابا زنگ زد که دارم میایم خانه کمی نامرتب بود به ویانا گفتم خونه را نگه کن بابا دارد می آید بیا دو تایی جمع کنیم ویانا دوید عروسکش را برد داخل گهواره گذاشت یک تقویم روی زمین بود ویانا برد داخل کمد روسری مامان وحیده انداخت . قربونش ببرم آنقدر شیرین کاری می کرد فدات مامان بشه.

- همین که بابا سعید می آید خونه می رود جلوی تلویزیون ویانا سریع می رود برای باباش بالشهای روی تخت یا کوسنهای روی مبل را می آورد  می گذارد زیر دست باباش بدون اینکه ما بهش چیزی بگم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
7 آبان 92 11:59
ما موقعی که ازدواج کردیم دو بار عروسی گرفتیم یکی تهران یکی هم روستای خوران داخل باغ بعدش رفتیم همین امازاده که پسر گلت را بردی آنجا همه عروس و دامادها را می برند امام زاده ؟

مثل هیچکس
8 آبان 92 9:22
اردبیلی هستیم