ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خوشگل باباش **********

تجربه اولین استخر

1394/5/15 19:58
نویسنده : مامان ويانا
446 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا برای اولین امروز رفته استخر صبح که از خواب بلند شد به ویانا گفتم سریع صبحانه بخوریم برویم استخر موقعی که رفتیم استخر خیلی همه چی برای ویانا جالب بود بعد از استخر رفتیم خانه ناهار خوردیم بعد از ناهاررفتیم ارایشگاه خیلی روز خوبی بود ولی ویانا هر کاری براش انجام میدهم و سعی میکنم دوست خوبی براش باشم ولی با لجبازی هایش که خیلی زیاد مجبور میشوم کاری کنم که دوست ندارم چون تنبیه مامان وحیده اکثرا دادزدن خیلی هم پشیمان میشوم از این رفتارم ولی واقعا ویانا اصلا گوش به حرف نمیدهد هدف من فقط دوستی با ویانا است نه رابطه ای که فقط من هر چی میگم ویانا گوش کن خیلی دوست دارم رابطه ام باویانا خیلی صمیمی باشد و جای خواهر و تنهایی ام و خیلی چیزهای دیگر برای من پر کن  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رضوان
16 مرداد 94 1:56
وای چ روز خوبی داشتید دوست عزیزم.وحیده جون حتما ویانا همونی میشه که شما انتظار دارید.اما شما ی کوچولو عجله دارید واسه رسیدن ب ارزوهاتون.اخه بچه ها تا زیر6سال از رو احساس تصمیم میگیرن و عقل و منطق هیچ نقشی تو تصمیاتشون نداره.همه اینا اقتضای سنشه دوست خوبم
هستي
18 مرداد 94 16:54
لايك ويانا جون
زهره
20 مرداد 94 13:21
سلاااااااااااااام تولد ویانا جون مبارک چرا منو خبر نکردید فردا هم تولد نازنین زهرا ی منه یادتون نره ها منتظریم
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:31
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
همراه رایانه
25 مرداد 94 11:48
با سلام،همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتروموبایل بصورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 www.poshtyban.ir