ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خوشگل باباش **********

ویانا برای اولین بار خودش امروز صبح رفت مهد کودک

1394/4/2 8:06
نویسنده : مامان ويانا
150 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح یکی از روهای تعجب انگیز بود ویانا صبح توی ماشین خواب بود همین که رسیدم در مهد کودک از خواب بلند شد و با خوشحالی گفت خوراکی هایم را بگذارید داخل کیف ، کفشهایم را می خواهم بپوشم ، کیف کوله پشتی اش را انداخت پشتش و خودش از ماشین پیدا شد رفت سمت مهد کودک موقعی که هر کدام از پرسنل مهد کودک را می دید می گفت بزرگ شده ام دیگر با پتو نمی آیم مهد کودک (با وجود اینکه هوا گرم شده ویانا هر روز اصرار می کرد که داخل پتو  بگذاریم بعد ببریمش مهد کودک) همه پرسنل مهد با تعجب به ویانا نگاه می کردند موقعی که رفت توی کلاس از پشت پنجره کلاس داشتم ویانا را نگاه می کردم ببینم چکار می کند دیدم رفت داخل کلاس داخل کیفش را باز کرد مایع صابون و دستمال کاغذی که هر سه ماه یکبار به مهد کودک می دهیم را تحویل خانم مربی داد بعد خوراکی هایش را .


مرسی دختر گلم که دیگر خانم شدی قربونت ماه مامان بشود عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:18
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامان ويانا
پاسخ
من شما را لینک کردم و در مسابقه هم شرکت کردم .
رضوان
3 تیر 94 1:33
افرین ب دختر خوب و مستقل خودمون
مامان ويانا
پاسخ
مرسی خاله جون