ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خوشگل باباش **********

شروع سال 94

1394/1/16 7:50
نویسنده : مامان ويانا
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان انشاء اله که سال خوبی را آغاز کردیده اید .

سال 1394 ما با مسافرت شروع شد روز پنچشنبه 28 اسفند ساعت 11 شب حرکت کردیم به سمت ایلام و ساعت 11 ظهر جمعه رسیدم خیلی بابا سعید خسته بود به خاطر همین آهسته حرکت می کردیم و بابا سعید هم یک ساعت و نیم توی ماشین خوابید موقعی که رسیدم خانه دادا گوهر بعد از ناهار آمده شدیم برای رفتن به عروسی و شب هم خانه دادا گوهر مهمان داشتن و خیلی خسته بودیم به خاطر همین برای سال تحویل از خواب بیدار نشدیم دو هفته ای که ایلام بودیم به ویانا خیلی خوش گذشت و فقط هم خانه دادا گوهر را بیشتر دوست داشت چون داخل حیاط گاو - خروس - مرغ بود و ویانا بیشتر روزها داخل حیاط بود . ویانا با بچه ها خیلی دعوا می کرد اگر کسی به وسایل ویانا دست می زد (لباس - عروسک و اسباب بازیهایش) شروع می کرد به دعوا کردن ولی خودش موقعی که می رفتیم مهمانی از همه بچه ها هر چی که داشتن می گرفت ولی خودش به کسی چیزی نمی داد.

جاهای تفریحی که رفتیم رودخانه کنگیر - جوانرود - قصر شیرین و رفتن به خانه عمه ها و عموهای ویانا

روز سیزده بدر هم تهران بودیم با مامان پروین و دائی بهرام رفتیم پارک اندیشه تهران تا ظهر آنجا بودیم بعد از آن هم رفتیم امامزاده داود و ساعت 1 شب بر گشتیم .

پسندها (1)

نظرات (1)

رضوان
16 فروردین 94 10:49
سال نو مبارک دوست خوبم...چ عالی که 14 روز مسافرت بودید...من تا حالا ایلام نرفتم... ویانا هم اقتضای سنتشه که اسباب بازیهاشو نمیده به بچه ها..کم کم خوب میشه...ما منتظر عکسیم
مامان ويانا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاء اله سر فرصت تشریف بیاورید ایلام اگر ما هم دفعه بعد رفتیم ایلام در خدمت هستیم . امروز می خواستم عکسها را بگذارم داخل وب ولی رم دوربین را فراموش کرده ام که بیاورم اداره .