ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خوشگل باباش **********

بازگشت دوران شیردهی

1393/12/3 13:30
نویسنده : مامان ويانا
187 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا خانم چند هفته ای بود که از شیر گرفته بودم ولی هفته پیش که ویانا مریض شده بود خیلی بهانه گیری می کرد که حتماً باید شیر بخورم چون خیلی بدحال بود مجبور شدم تسلیم شوم و این شد بهانه برای ویانا که دوباره شیر مامان وحیده را بخور. ای کاش این کار را نمی کردم الان مانده ام با چه بهانه ای ویانا را دوباره از شیر بگیرم .

پسندها (1)

نظرات (1)

رضوان
3 اسفند 93 22:07
وای وحیده جون..چرا تسلیم شدید خانومی..کار خودتو خیلی سخت کردی...ویانا جونی خانومی شده واسه خودش.بهش شیر پاکتی نی دار بدین بجای شیر خودتون..شاید قبول کنه
مامان ويانا
پاسخ
ویانا هر مدل شیری که بخواهید تا الان خورده ( شیر خشک ، شیر پاستوریزه)شیر ساده با نی که هر روز صبح توی مهد می خورد ، بعدازظهرها هم شیر کاکائو می خورد بیشتر شب ها که می خواهد بخوابد شیر مامان وحیده را می خواست به ندرت بعدازظهرها شیر من را میخورد . ولی من می خواستم کلاً بهانه شیر من را نکند و دیگر از زمان شیر خوردن ویانا گذشته حالا مانده ام دوباره به چه بهانه ای نگذارم ویانا شیر من را دیگر نخورد.