ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خوشگل باباش **********

دوباره ویانا موقع رفتن به مهد بی قراری می کند

1393/9/18 9:46
نویسنده : مامان ويانا
64 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا احساس می کنم خیلی شرمنده ویانا هستم مادر خوبی برای ویانا نیستم دختر ناز من چند روزی که صبح ها موقع رفتن به مهد چنان گریه و التماسی می کند که نرویم مهد کودک بمانیم خانه خودمان وقتی ویانا با گریه از من جدا می شود و منتظر من که دوباره بغلش کنم از خودم بدم می آید چرا در حق این بچه دارم ظلم می کنم . دختر ناز من اصلاً طاقت گریه هاتو ندارم باور کن که مجبور هستم که تو را توی مهد کودک بگذارم .

من را ببخش           من را ببخش     که به غیر از شرمندگی حرف دیگری ندارم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان
19 آذر 93 19:15
خیلی ناراحت کنندست این لحظات