ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خوشگل باباش **********

عکس شب یلدا توی مهد کودک ویانا

1393/9/10 15:07
نویسنده : مامان ويانا
191 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود داخل مهد کودک عکس شب یلدا از ویانا بگیرن ولی ویانا خانم همکاری نکرده همین که می خواستند ویانا را موهایش را مرتب کنند ویانا شروع کرده به گریه که من عکس نمی گیرم . حتی بابا سعید هم رفته بود که ویانا را راضی کند ویانا خوابیده بود .

دختر گلم مامان وحیده به خاطر عکس شب یلدا یک روز که رفتیم لباس خریدم . امروز که خواستم لباس تحویل بدهم برای عکس مدیر مهد کودک ما علاوه بر عکس شب یلدا ، عکس پاپیزی هم داریم اگر دو مدل لباس می آوردید بهتر بود مامان وحیده با چه عجله ای رفتم اداره که اجازه بگیرم که بروم خانه لباس بیاورم موقعی که رفتم خانه لباس بیاورم موقع برگشت به ترافیک شدید خوردم . عصبانیکچل

 

پسندها (1)

نظرات (2)

رضوان
10 آذر 93 20:03
شاید ویانا خسته بوده که همکاری نکرده واسه عکس دیروز متوجه شدم علاوه بر عکاس خانمی بود که موهای بچه ها را هم مرتب می کرد. آمده بود با آب پاش اول موهای ویانا را خیس کند بعد شروع کند به مرتب کردن (فکر کنم ویانا فکر کرده که می خواهند موهایش را کوتاه کنند چون ویانا خیلی از آرایشگاه رفتن می ترسد و اصلاً راضی نمی شود که موهایش را مرتب کنیم و هر وفت من بخواهم ویانا را موهایش را مرتب کنم بیشتر مواقع نمی گذارد.
مامان گلشيد
11 آذر 93 9:07
آخه بچه ها چه ميفهمن ما واسه دنياي خودمون دنياي بچه ها رو هم خراب ميكنيم حالا شب يلدا باشه لباس نباشه طوري ميشه بيچاره مامان باباها رو مجبور به چه كارايي ميكنن.
مامان ويانا
پاسخ
خودم هم خیلی از عکسهایی که توی مهدمی گیرند راضی هستم بلاخره دوست داشتم یادگاری برای ویانا بماند فکر نمی کردم ویانا این طوری اذیت بشود.