ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خوشگل باباش **********

بابا سعید فقط مال ویانا است .

1393/8/4 11:09
نویسنده : مامان ويانا
148 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابا سعید روی تخت دراز کشیده بود من هم رفتم کنار بابا سعید (می دانم ویانا خیلی بدش می آید فقط می خواستم ببینم ویانا چکار می کند فقط به همین منظور.......) دیدیم ویانا رفته کلاه سر کرده با شمشیر پلاستیکی آمده مامان وحیده را با شمشیر بزند خیلی حرکات جالبی از خودش درمی آورد برو کنار بابای خودم بعد شروع می کرد به بقل کردن باباسعید و بوس و لوس کردن خودش دوباره الکی می رفتم پیش بابا سعید ویانا می آمد وسط ما شروع می کرد من را با شمشیر زدن که برو کنار پیش بابای من نخواب جای من .

animated gif of sleeping people- good night- man sleeps with insect23.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان
4 آبان 93 12:43
رادینم سر این موضوع خیلی حساسه...ولی برعکس ویانا.باباشو میزنه و میگه برو کنار مامانه منه
هستی ونوید
6 آبان 93 23:42
بله درسته دخترا بیشتر بابایی هستن یعنی حتی حاضر نیستن یه ذره از محبت پدرشون رو حتی با مامان تقسیم کنن پسرا هم مامانی هستن به امید خدا راه طولانی در راه دارین بزرگتر که بشن حتی خدایی ناکرده ازتون متنفر میشن فقط بخاطر اینکه از محبت پدر یا مادرشون نسبت به خودشون کم نشه چیزی که من گرفتارشم
سایه
18 آبان 93 10:37
سلام..ابوالفضلی منم هر دو رو با هم میخواد دوست نداره حتی کنار هم بشینیم می یاد وسطمون می شینه خیلی حسودی میکنه حتی بعضی وقتا گریه می کنه...به وب ابوالفضلی من سر بزنی خوشحال میشیم
مامان ويانا
پاسخ
دوست عزیز ویانا شده هوی من در ضمن شما را با اجازه توی لینک دوستان می گذارم خوشحال میشوم دوباره به وبلاگ ما سر بزنید.