ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

خوشگل باباش **********

دختر گلم نمی شود دیگر اداره من نیائی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/6/29 10:20
نویسنده : مامان ويانا
147 بازدید
اشتراک گذاری

اولین هفته صبح با بهانه گیری ویانا شروع شده بود ، حسابی بهانه می گرفت که می خواهم بخوابم بابا سعید رفت اداره دوباره من ماندم با ویانا مجبور شدم که بیاورم اداره با آنکه صبح مای بی بی کرده بودم داخل اداره ویانا خانم داخل مای بی پی پی کرده بود اینجا هم خیلی سخته که بخواهم پوشک عوض کنم هر وقت که می آید اداره بابد پی پی کند و من با کلی دردسر ویانا را مای بی بی کنم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان
29 شهریور 93 16:04
خیلی سخته خانومی...اما خب ویانا جونی هم تقصیری نداره ..کوشولوااا
مامان ويانا
پاسخ
خـــــیلی شرایط سختی را هم من و هم ویانا داریم سپری می کنیم هر روز صبح ویانا را که از خواب بلند می کنم عذاب وجدان می گیریم چند بار خواستم که توی خواب ببرم مهد کودک ولی خودش از خواب بلند می شود تا برسیم مهد کودک اول صبح همه انرژی هم گرفته می شود تا آخر وقت حوصله هیچ چیزی ندارم . [