ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خوشگل باباش **********

ویانا نی نی می شود !

1393/4/21 11:15
نویسنده : مامان ويانا
203 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا خیلی علاقه به نی نی شدن دارد صدای نی نی را در می آورد می گوید اوه اوه بعدش باید ببغلش کنم شیر خودم را بدهم . عروسکهایش را هم داخل پتو می پیچد می گه از بیمارستان تازه آورده ایم و بعضی مواقع هم لباسش را می زند بالا از سینه خودش به عروسکهایش (بقول خودش نی نی) شیر می دهد . گهواره اش را هم هنوز جمع نکردیم چون خیلی گهواره اش را دوست دارد.

عکس متحرک

ویانا شیشه شیر عروسکش را می خورد و می گوید نی نی شدم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

رضوان
21 تیر 93 16:30
جااانم شیر خوردنشوووو
مامان ويانا
پاسخ
مرسی که وب ما سرزدید خیلی خوشحال می شوم از نظرات شما دوستان گرامی .
دنیا
21 تیر 93 16:47
الهیـــــــــــ من فدات شم چه نی نی خوشگلی خدا حفظش کنه انشاءالله به منم سر بزنین خوشحال میشم دنیا جان شما خاله این دو فرشته ناز هستی ؟
هستی ونوید
23 تیر 93 16:26
عزیز دلم هر کی ندونه انگاری خودت خیلی بزرگ هستی اخه فرشته کوچلو خودت که واقعیت داری شیر میخوری