ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

خوشگل باباش **********

نظرات (2)

خاله ی سارا
14 تیر 93 13:23
سلام ویانا جون... من سارام.. 18 تیر دوسالم میشه . بخاطر تولدم مسابقه برگزار میکنم.... اگ بخوای تو هم میتونی تو مسابقه شرکت کنی . مسابقه اینطوریه که نی نی ها عکساشونو برام میفرستن و من مسابقه میزارم که کدوم نی نی خوشگل تره و بعد برنده اعلام میشه... اطلاعات بیشتر در وبلاگ مسابقه ای برای نی نی ها!!! sarajoon91.niniweblog.com
مامان ويانا
پاسخ
من عکس دخترم را برای شما ایمیل کردم لطفاً جواب مسابقه را که اعلام شد به من هم اطلاع بدهید . با تشکر
هستی ونوید
23 تیر 93 16:31
اخی عزیز دلم مغازه کتاب فروشی و سی دی فروشی زدی گل همیشه بهارمممممم
مامان ويانا
پاسخ
ماشاء اله همه کتاب ها و سی دی هایش را می شناسد کافی یک کدام از آنها نباشد سریع می پرسد سی دی ..... کجاست ؟ خیلی علاقه شدید به کتاب و سی دی دارد فکر کنم هفته ای چند تا کتاب و سی دی می خرد.