ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

خوشگل باباش **********

شیطونی کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/4/8 8:02
نویسنده : مامان ويانا
66 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا شما دختر هستی یا پسر فکر کنم با این کارهایت پسر باشی ؟

واقعاً شیطنت های ویانا از کنترل مامان و بابا خارج شده یک دقیقه آرام نمی شیند خودش هم بعضی مواقع می گوید می خواهم شیطونی کنم

به جای راه رفتن فقط دو می کند دیروز از ترس دویدن ویانا توی خانه همه جایی که سرامیک بود را با قالیچه و روفرشی پوشاندم .

الان هم که از روی مبل مستقیم می رود بالای مبل انگار که دارد کوهنوردی می کند بعد می رسد بالای مبل اگر نگیریم با سر از بالای مبل پرت می شود روی زمین .

در کمد دیواری (مخصوص رختخواب) که باز باشد دوست دارد که از روی رختخواب ها برود بالا.

لوله گاز که برای روشن کردن بخاری داخل پذیرائی می رود با آن بازی می کند.

وسایل اتاقش را در عرض چند دقیقه چنان بهم می ریزد که انگار خانه زلزله آمده .

هر جا را مرتب کنم تا بروم و برگردم می بینیم همان جایی را که مرتب کردم دوباره ویانا بهم ریخته .

عکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه هاعکس ها و تصاویر متحرک کودکان و بچه ها

 

پسندها (1)

نظرات (2)

هستی
11 تیر 93 16:14
سلام ویانا جون واقعاکارهای بامزه وخنده داری میکنی مطمئنم ماشالله بزرگ شدی خیلی دوست دارم ببینمت عسیسم همیشه موفق وموئید باشی
مامانی مهربون
11 تیر 93 18:46
سلام دوست عزیزم مسابقه چیستان برگذار شد اگه می خواین تو مسابقه چیستان بیاین و با دیگر دوستان مسابقه بدین و ببینین که چه کسی برنده میشه بیاین تو وبلاگ من و مطلب اولی که اسم مطلبشم هست مسابقه چیستان رو بخونین و از مقررات اون با خبر شوید و در مسابقه شرکت کنین یادتون نره که اگه میخاین شرکت کنین حتما باید به من نظر بدین که می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین اگه میگین 6 تا باید 5 تاش درست باشه تا بتونین جایزه کد زیباساز وبلاگ بگیرین البته من کدشو براتون خصوصی میفرسم پس خوش حالمون می کنین تا در مسابقه چیستان شرکت کنین و بهم بگین می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین یادتون نره بیاینا