ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل باباش **********

خوشحالی ویانا 1392/05/24

1393/3/25 8:54
نویسنده : مامان ويانا
183 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من خدا را شکر خوابش مرتب شده رأس ساعت 10 شب می خوابد دیروز قرار بود عمو خلیل ساعت 11 شب بیاید خانه مان به ویانا نگفتیم که عمو خلیل امشب می آید گفتیم عمو رفته دانشگاه فردا می آید خانه مان تا بگیرد بخوابد ولی ماشاء اله از آنجاکه دختر من خیلی باهوش موقعی که خواست برود توی رختخواب هر صدایی از توی راه پله و حیاط می آمد می گفت کی آمد . کی بود . وقتی هم جواب بی ربط می دادم که حواسش پرت شود
می گفت نه صدای ماشین عمو خلیل - عمو خلیل آمد به هر طریقی که می شود می خواستیم ویانا بخوابد نشد که نشد همین که عمو خلیل آمد برق ها را روشن کردیم ویانا آنقدر خوشحال بود که نگو تا حالا ویانا را ساعت 11 شب سرحال و خوشحال ندیده بودم از خوشحالی چنان شیطنت می کرد واقعاً داشتم تعجب می کردم آخه خدا نکند خواب ویانا از ساعت 10 بگذرد آدم را دیوانه می کند ولی چطور شده بودکه این طوری سرحال شده بود جای تعجب داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی ونوید
27 خرداد 93 10:45
عزیز دلم هزار ماشا الله چه خانوم شدی.عمو هم شمارو خیلی زیاد دوست داره تا میاد خونه شروع میکنه ازت تعریف کردن خانوم ازکارات از حرفات چقدر دلم برات تنگ شده