ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

خوشگل باباش **********

نظرات (3)

مامان دوقلوها
6 اردیبهشت 93 10:16
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره ن.روزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان ويانا
پاسخ
سلام دوست عزیز من چند بار خواسته ام رأی بدهم ولی رمزی که می خواهد وارد می کنم قبول نمی کند . چندبار انجام داده ام و مطئمن هستم درست تایپ کرده ام رمز را .
هستی ونوید
6 اردیبهشت 93 14:39
سلام ویانا جون .مبارک باشه عزیز دلم انشا الله خدا شما رو پدر ومامان و همه ما نگه داره و سایه بابا ومامان هم همیشه رو سرت باشه دختر گلم
مامان گلشيد
17 اردیبهشت 93 12:04
مباركت باشه عزيزم چقدر بزرگ و خانوم شدي خوشگلم قربونت برم جيگر خاله ماماني ببين دير دير عكس ميزاريا
مامان ويانا
پاسخ
مامان گلشید شما خیلی به ما لطف داری و از اینکه دوستی مثل شما را دارم خیلی خوشحالم .