ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

خوشگل باباش **********

دردسر بابت نگه داشتن ویانا

1392/11/30 8:49
نویسنده : مامان ويانا
224 بازدید
اشتراک گذاری

من بعد از شش ماه مرخصی زایمان رفتم سرکار ویانا را دادم خاله سوسن  ( همسایه مامان پروین ) نگه دارد ویانا کم کم داشت با خاله سوسن دوست می شد که خاله سوسن دستش شکست اسفند ماه که همه سرشون شلوغه ویانا  را کسی نبود نگه دارد . هر روز ویانا را به یکی می دادم نگه دارد ( به قول دایی بهرام کوزت شده بودی) دو هفته رفت خانه یکی که آرایشگر مامان پروین معرفی کرده بود بعد از اون که عید شد پیش مامان وحیده بود بعد از تعطیلات عید هم رفت یک روز خانه حاج خانم بعداز اون خاله قلی شد پرستار دائم دخترم ولی تا دو هفته دخترم اونجا بی قراری می کرد روز اول که پیش خاله قلی بود بابا سعید ساعت 10 صبج مرخصی گرفت رفت دخملشو که حسابی گریه کرده بود از خانه خاله آورد خانه تا مامان وحیده بیاد . نفس مامان خیلی دوست دارم کنارت باشم سرکار نروم ولی نمیشود . همیشه سرکار به فکرت هستم و ساعت نگه میکنم که زودتر بیام دختر خوشگلمو ببینم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)