ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

خوشگل باباش **********

کارهای شیرین ویانا خانم

1394/4/14 12:12
نویسنده : مامان ويانا
197 بازدید
اشتراک گذاری

1- خیلی به چادر و مغنه علاقه نشان می دهد موقعی که با مامان وحیده می خواهیم برویم سوپر مارکت چیزی بخریم سریع می رود چادر و مغنه اش را سر می کند که برویم بیرون (البته مامان وحیده زیاد دوست ندارد از الان ویانا چادر و روسری و مغنه سر کند)

2-توی خانه همش نقش مادر بازی می کند همه عروسکهایش را روی بالش می گذارد و از آنها نگهداری می کند.

3- نوشته های فارسی و انگلیسی را تشخیص می دهد به عنوان مثال اگر روی قوطی رب هم انگلیسی نوشته شده باشد هم فارسی سریع می گوید مامان این کلمه انگلیسی این کلمه فارسی و خیلی هم علاقه دارد که زبان یاد بگیرد .

4-هر کتابی را که برایش بخوانیم بعدش خودش بلد داستان کتاب تعریف کند و هر صفحه کتاب که ورق می زند داستان را درست مثل چیزی که توی کتاب می گوید.

5-توی مهد کلی شعر یاد گرفته و دقیقاً مثل مربی هایش دستهایش را موقع شعر خواندن تکان میدهد البته شعرهایش و کتاب داستهایش را برای افرادی که خیلی صمیمی باشد خواند وبرای هر کسی نمی خواند.

شعرهایی که یاد گرفته : مامان ، بابای خوبم ، مربی ، آقا پلیسه ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، ما بچه ها مثل گل می مانیم ، دکتر چه خوبه و .......

6 - رقص کردی خیلی خوب بلده

7-هیچ چیزی را فراموش نمی کند. همه چیزهای گذشته کامل توی ذهنش مانده.

8-علاقه شدیدی به نی نی بودن دارد

9-مدل لباس پوشیدن هم توی خانه باید مثل بابا سعید باشد چون بابا سعید توی خانه با رکابی و شلوارک به خاطر این ویانا هم بیشتر مواقع مثل بابا سعید توی خانه لباس می پوشد.

10-علاقه شدیدی به لباس کردی دارد و اکثر مواقع هر روز لباس کردی را که دارد می پوشد.

11-هوش بسیار بالایی دارد هزار ماشاء اله از مربی های ویانا هروقت وضعیت ویانا را سوال می کنم می گویند نسبت به بچه های کلاس خودش خیلی سطح هوش بالایی دارد و سریع مطالبی که توی کلاس یاد می گیرد و انجام می دهد.

12- از وقتی که از شیر ویانا را گرفته ام اکثر مواقع شبها پیش بابا سعید می خوابد و خیلی عاشقانه بابا سعید دوست دارد .

13-خیلی خوب می تواند مهمان نوازی کند می داند وفتی مهمان داریم باید میوه بیاورد و علاقه زیادی دارد که از مهمانها پذیرائی کند.

ویانا موقعی که سرحال باشد و عصبانی نشود که متأسفانه خیلی زود عصبانی می شود مثل بابا سعید خیلی شیرین کاری های زیادی انجام می دهد موقعی که خیلی مهربان باشد دوست دارم عاشفانه بغلش کنم و از بغل کردنش و بوسیدنش لذت ببرم.

پسندها (1)

نظرات (1)

رضوان
16 تیر 94 1:21
ای جان عزیزممرسی خاله جون