ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

بدون عنوان

1392/3/29 13:12
نویسنده : مامان ويانا
239 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا از چیزهایی که خوشش می آید به به که ماشاء همه چی می خورد ولی حیف که مامان وحیده شیرش کم بود به دخملم مجبور شدم شیر خشک بدم اول شیر خشک کیگوز 1 دادم بعد خواستم کیگوز 2 بدم هومانا خریدم ولی اسهال شدی دکترت (آقای عباس مدنی که دکتر خیلی خوبی هم هست ) گفت AL110 بده ولی الان یک هفته ای که شیر خشکت کمیاب شده بابا سعید همه جا را گشت اما پیدا نشد .

ویانا از لباس پوشیدن خیلی بدش میاد بعضی موقع یک اشکهایی می ریزه که انگار داریم چکارش می کنیم حیف از اون پاپوش و کفشهای خوشگلی که داری ویانا هیچ کدام را نمی ذاری پات کنم باید بزور پات کنم تازه نمی ذاری گل سر و سنجاق بزنم یا موهاتو شونه کنم ای بلا تو که به این نازی هستی بذار خوشگلت کنم نفس عصبانی

دوستای ویانا : خاله مریم - خاله سوسن که وقتی خاله را می بیند از بغلش بغل من هم نمی یاد - خاله مهسا - خاله الهام - که هروقت میریم خانه مامان پروین محال یک سری به بالا نزند تا صداشون توی خونه میشوند یک عکس العملی از خودش نشون میده وقتی میره بالا خانه خاله سوسن براش آهنگ می زارند ویانا هم شروع میکند به دست زدن و باسنشو تکان دادن همین که مهسا آهنگ را قطع می کند می گه اه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)