ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

خوشگل باباش **********

در دل با دختر قشنگم

1392/5/28 13:51
نویسنده : مامان ويانا
166 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم وقتی که بهت شیر می دهم و تو چشمان قشنگت را می بندی که بخوابی آنقدر نازی می شی و من از خدا بابت این نعمت شکر گزاری می کنم که لایق دونسته که مادر تو بشوم ای خدا شکر ......

از خدا می خواهم توی این ایام شعبانیه به همه این لذت مادر شدن را بدهد بخصوص آنهایی که چندین سال منتظر بچه دار شدن را دارند .

دخترم دوست دارم همیشه کنارت باشم لحظه به لحظه تا کارهای شیرینت را ببینم وقتی از سرکار می آیم خانه چنان لوس می شی دوست دارم فقط تا شب باهات بازی کنم و کارهای خونه را انجام ندم .

 

65.gif

 

ن

فس مامان نمی دونم چی بگویم وفقط خدا را دوباره شکر می کنم و از امام زمان می خوام که خودش مراقب نی نی من هم باشد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)