ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

غذای محبوب ویانا

1393/8/18 12:02
نویسنده : مامان ويانا
150 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا چند وقت که خیلی علاقه شدید به ماکارونی پیدا کرده فقط ماکارونی پروانه ای هفته ای دو بار هوس می کند مثل دیروز که به مامان وحیده می گفت مامان ماکارونی بپز ، از موقعی که می خواستم ماکارونی را درست کنم نشسته بود توی آشپزخانه تا آماده بشود موقعی که می خواستم پیاز سرخ کنم ویانا می گفت ببینم چکار می کنی ؟ موقعی آب کش کردن ماکارونی دوباره ویانا می گفت ببینم ؟ تا آخر همین طوری مرحله به مرحله داشت نگاه می کرد .

قربونت بشم واقعاً دیروز خیلی خیلی دختر خوبی بود . موقعی که خیلی دختر خوبی می شود و بهانه گیری نمی کند یک احساس خیلی شیرینی به من دست می دهد و فقط دوست دارم ویانا را بوس کنم و قربون صدقه اش بروم.

cat eating spaghetti animated gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)