ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خوشگل باباش **********

دوباره امروز ویانا آمد اداره مامان وحیده

1393/6/26 13:57
نویسنده : مامان ويانا
155 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم صبح که مثل همیشه بداخلاق شده بود اصلاً راضی نبود حاضر شود که برویم من هم مجبور شدم که ویانا را راضی کنم اگر آمده شود می رویم اداره مامان وحیده  ، از پیشنهاد من خیلی خوشحال شده بود و سریع آماده شد و تا ساعت 9 اداره بود ولی از آنجائیکه که خیلی بازیگوشی می کرد و نمی گذاشت من کارهایم را انجام دهم مجبور شدم که بابا سعید زنگ بزنم بیاید دنبال ویانا ، طفلکی موقع رفتن خیلی بهانه می کرد که من مامانم را می خواهم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هستی ونوید
28 شهریور 93 10:23
سلام عزیز دلم .خوب هستید؟ جدیدا زیاد شما میری اداره مامان .شما مگه خودتون مهد ندارین فرشته کوچلو؟؟؟ مامان باید به کاراش برسه عزیز دلم
هستی ونوید
28 شهریور 93 10:29
سلام عزیز دلم .خوب هستی؟؟ جدیدا زیاد اداره مامان میری .مامان نمیتونه به کاراش برسه (دعوا) خودتون که مهد دارین با دوستات اونجا بمون تا مامانی کارش تموم بشه عروسک کوچلو
مامان ويانا
پاسخ
زن عمو مامان را دارم دیوانه می کنم امروز هم دوباره آمدم اداره مامان با کلی گریه رفتم مهد فکر کنم مامان وحیده باید بیخال کار کردن بشود.