ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

خوشگل باباش **********

دختر نازم امروز آمده بود اداره مامانش

1393/6/19 12:35
نویسنده : مامان ويانا
846 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم صبح نمی خواست از رختخواب بلند شود آنقدر بهانه گیری می کرد که نرود مهد کودک بابا سعید که دیرش شده بود رفت اداره تا من ویانا خانم را راضی کنم که آماده شود برویم مهد کودک عصبانی بعد از نیم ساعت راضی کردم که آمده شود برویم اداره توی اداره سی دی بهش بدهم توی کامپیوتر نگاه کند تا ساعت 9 صبح توی اداره بود و حسابی همکاران از ویانا پذیرائی می کردند بعد از ساعت 9 می گفت برویم خانه آخه من چطوری 9 صبح می توانم بروم خانه دخترم بهانه گیری دوباره شروع شده بود زنگ زدم بابا سعید که من از کارهایم مانده ام از صبح توی اداره هیچ کاری نتوانسته بودم انجام بدهم بابا سعید هم به بهانه پارک ویانا را برد مهد کودک .

beroepen-05.gifعکس کودک فرشته

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رضوان
19 شهریور 93 16:43
عزیزم...مهد و چرا دوست نداره
مامان آوا
23 شهریور 93 12:14
ای جانم چه دخمل نازی بچه های مامانای کارمند خیلی گناه دارن. آوای منم خیلی صبحها ناآرومی می کنه مامانی رنگ انگشتی رو از یه پاساژ انتهای اشرفی اصفهانی از یه لوازم تحریری خریدم ولی فکر کنم همه جا داشته باشه.
مامان ويانا
پاسخ
مرسی عزیزم حتماً همه لوازم تحریر فروشی ها دارند