ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

دختر پرتوقع من

1393/6/18 10:49
نویسنده : مامان ويانا
935 بازدید
اشتراک گذاری

ویانا هزار ماشاء اله خیلی پرتوقع شده و اصلا ً کلمه نه را نمی پذیرد (بقول خودش من کردم ) فقط حرف حرف خودش.

خیلی چیزها را دیگر می فهمد و می خواهد.

نمونه اش :

1- بابا سعید برویم شمال آب بازی کنم ، اردک بادی هم با خودم ببرم ، جوجه درست کنیم من بخورم.

Camping

2- برویم پاساژ لباس بخریم ، کفش بخریم وقتی هم که می بریم بیرون عاشق خرید کردن خیلی خرید لباس را دوست دارد.

Animated_Shopping_Bag91.gif

3- موتور بی خطر بخریم من سوار بشم.

pl43.gif

4- کیفش و روسری مامان وحیده را دستش می گیرد می گوید من دارم می روم خرید چی لازم دارید بعضی مواقع هم پول می گیرد . در خانه را باز می کند . خداحافظی می کند.

totalgifs.com desenhos gif gif princesaaurora3.jpg

4- هرروز باید برود سوپر مارکت به سلیقه خودش کلی خوراکی بخرد و بیاید خانه . و هرروز هم باید داخل خانه آجیل (پسته - سویا - نخود - کشمش) باشد و گرنه سوال می کند نخود من کو ؟

animated gifs of ice cream

5- یک مدت هم که تبلت می خواست از موقعی که دست دختر عموش دیده بود ولی خدا را شکر یادش رفته .

Kurio 7

6- چند روز پیش هم که رفته بودیم بیرون ویانا گفت بریم یک رستوان خوب ؟ موقعی که بردیم از رستوان خوشش نیامده بود غذا نخورد ؟ (ویانا خانم رستوان خوب یعنی چی ؟)

Mickey Mouse05 عکس زیبا و فانتزی از کارتون میکی موس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)