ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خوشگل باباش **********

تحول جدید1393/05/21

1393/5/21 15:37
نویسنده : مامان ويانا
153 بازدید
اشتراک گذاری

از هفته آینده یک تحولاتی توی زندگیمان قرار ایجاد شود اول اینکه انشاء اله هفته آینده اسباب کشی داریم و مجبوریم به خاطر محل کارمان بیائیم تهران و  توی این 2 سال به خاطر ویانا مجبور بودیم شهرک اندیشه باشیم که نزدیک مامان پروین باشیم .

ویانا هم توی این دو سال پیش پرستارش بود ولی تصمیم گرفته ایم که بگذاریم مهد کودک انشاء اله توی مهد کودک به ویانا سخت نگذرد و از الان خیلی دلشوره و استرس دارم که ویانا چطوری توی مهد کودک می خواهد بماند؟

و از همه سخت تر خانه جدیدمان خیلی کوچک ولی تا دو سال باید با این وضعیت کنار بیائیم .

 

پسندها (1)

نظرات (4)

ابجی سجا
21 مرداد 93 15:53
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
رضوان
21 مرداد 93 16:55
چ حیف شد.تازه با هم اشنا شده بودیم و میخواستم رادین و ویانا با هم پارک برن.شما دارید میرید.ای کاش زودتر با هم اشنا شده بودیم.به هر حال هر جا که هستید شاد باشید و سلامت :-*
مامان ويانا
پاسخ
مادر بزرگ ویانا شهرک اندیشه است و ما هفته ای یک بار می آئیم و من خیلی دوست دارم رادین را از نزدیک ببینم .
هستی
23 مرداد 93 15:46
اخه امید وارم ویانا با این سختی کنار بیاد اخه دوری از پرستارش خیلی سخته
هستی ونوید
23 مرداد 93 17:02
سلام ویانا جان . خوبی عزیزم؟ انشا الله ویانا هم با این تغییرات کنار میاد و توی مهد کودک هم میمونه (البته ناگفته نماند ما هم اضطراب و استرس ویانا رو داریم چون دختر حساس وباهوشی هست شاید کمی دیر با تغییرات جدید خودش رو وفق بده )براتون ارزوی سلامتی وشادی رو داریم
مامان ويانا
پاسخ
من که خیلی نگران هستم حتی موقعی که شروع کردم اسباب و اثایه خانه را جمع کنیم چنان گریه ای که نگو