ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

ویانا به مدرسه می رود

1393/4/30 13:31
نویسنده : مامان ويانا
234 بازدید
اشتراک گذاری

بازی جدید ویانا می رود جلوی در می گوید من می روم خرید چی لازم داری ؟

من : خیار و گوجه

ویانا :  می رود جلوی در مثلاً داخل دستش گوجه و خیار می آید می گذارد داخل دهان مامانش که بخورد بعد می گوید برایت گوجه و خیار خردیدم چی بخرم دوباره می رود خرید می کند و من می گویم چی لازم دارم.

و اما مدرسه رفتن ویانا (بازی مدرسه رفتن) : کیفش را بر می دارد می رود جلوی در کفشهایش را می دهد به مامان وحیده که پاش کنم بعد خداحافظی می کند و می رود مدرسه بعضی مواقع هم پول یا خوراکی می دهم با خودش می برد .

پسندها (1)

نظرات (4)

ماماني
31 تیر 93 11:52
خيلي خوشگل و ناز شدي ويانا جوني هزار ماشالا عزيزم
هستی
31 تیر 93 12:58
ویانا جون عسیسم خیلی ناز شدی فدات عزیزم
ابجی هستی
31 تیر 93 13:44
زن عمو من چن عکس ویا نا رو می دازم تو وبم نازنینیشو همه ببینن [پاسخ) مرسی که می خواهی من را مشهور کنی
رضوان
31 تیر 93 22:34
ای جووونم