ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خوشگل باباش **********

مشکل من با ویانا

1393/2/31 10:40
نویسنده : مامان ويانا
295 بازدید
اشتراک گذاری

همین که مامان از سرکار می آید خانه  ویانا فقط فقط می خواهد با من بازی کند و حتی یک لحظه هم تنهایش نگذارم و این موضوع باعث دردسر من شده به هیچ کدام از کارهایم نمی رسم . همین که برایش سی دی یا اسباب بازی می گذاریم که بروم سراغ کارهای خانه بعد از چند دقیقه می گه مامان بیا کارت دارم و اگر بی محلی کنم شروع می کنه به گریه و داد و بیداد که چرا کنارش نیستم . هر چقدر هم توضیح می دهم بگذار مامان کارهایش را انجام دهد بعداً می آیم با هم بازی می کنم قبول نمی کند که نمی کند.

حتی به ویانا می گویم بیا با هم اتاقت را جاری کنم زود جاروبرقی را خاموش می کند که خانه را جاروبرقی نکشم می خواهم بروم غذا درست کنم مامان بغل آخه با یک دست چطوری غذا درست کنم ولی واقعاً اعصبام بهم ریخته می شود نه می توانم به خواسته های بابا سعید جواب بدم نه خواسته های ویانا خانم .

آخه من چکار کنم ویانا من را فقط مال خودش می داند  فکر می کند موقعی که از سرکار می آیم خانه فقط باید در اختیار ویانا باشم هر چقدر هم به بابا سعید می گویم که دلیل انجام ندادن کارهای خانه چیه قبول نمی کند واقعاً از این وضعیت خسته شدم .
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زندگی از آ...تا...ی
31 اردیبهشت 93 11:09
سلام مامان خوب و نازنین دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردید؟ دوست دارید برای کوچولوتون قصه های قشنگ قشنگ تعریف کنید؟ از دیدن تصاویر جالب و کاریکاتور لذت می برید؟ دنبال نسخه های گیاهی درمانی می گردید؟ کاری نداره وب سایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید و از مطالب مفید و جالبش لذت ببرید.
مامان آرشیدا
7 خرداد 93 9:36
دقیقا منم همین وضعیتو دارم،مردا که درک نمیکنن عزیزمماشاله دختر نازی داری خدا حفظش کنه برات