ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

خوشگل باباش **********

کادو دادن ویانا به بابا سعید به مناسب روز پدر سال 1393

1393/2/24 11:37
نویسنده : مامان ويانا
240 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه بعد از سرکار با ویانا رفتیم بازار برای بابا سعید به مناسبت روز پدر پیراهن و کیک بخریم ویانا هم می دانست برای چی آمده ایم خرید و مدام با خودش تکرار می کرد می گفت بریم برای بابا سعید لباس بخریم . از کنار مغازه پوشاک مردانه که رد شدیم به ویترین مغازه که نگاه کردم چیزی خوب نداشت دیگه داخل مغازه نرفتم چند قدم که آمدم جلو ویانا گفت مغازه بود بریم لباس بخریم برای بابا سعید دست من هم ول کرده بود داشت می رفت سمت مغازه آخه ویانا از کجا می داند که مغازه مربوط به پوشاک مردانه است کلی راضی کردم که برویم مغازه دیگر برای بابا سعید لباس بخریم .

بابا سعید که از سرکار آمد ویانا را بغل کرده بودم که انگشت داخل کیکی که روی میز بود نکند تا بابا سعید می آید کیک سالم بماند آنقدر اصرار کرد که از بغلم بیاید پائین . همین که گذاشتم زمین بابا سعید تازه از در آمده بود تو . ویانا هم زود رفت از روی میز کارتن لباس را آورد داد به بابا سعید گفت بپوش خوشگله من خریدما . نایلون لباس و کارتن را خود ویانا سعی می کرد پاره کند تا لباس ا از داخلش بیاورد بیرون بده به بابا سعید تنش کند .

فردای آن روز دو یا سه بار به باباش گفت که من برات لباس خریدم .

ویانا حالا برای بابا سعید یک لباس خریدی این همه تکرار می کنی من خریدما .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی ونوید
27 اردیبهشت 93 23:25
سلام ویانا خانوم گل خوب هستین؟ بابا ومامان خوبن؟ دستت دردنکنه برا بابا سعید کادو گرفتی انشاالله شما همیشه زنده باشین وسایه بابا ومامان هم روسر شما باشه گلم