ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

ويا جونم اصلاً همكاري نمي كند كه از پوشكش بگيرم .

1392/12/17 10:53
نویسنده : مامان ويانا
188 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش دستشويي رفتن ويانا اصلاً جواب نمي دهد . روز چهارشنبه ويانا را پوشكش را باز كردم مثل فرفره دويد داخل اتاق كه من پوشاك نكنم دلم برايش سوخت نه شلوار پاش كردم نه شورت گفتم بزارم كمي آزاد باشد . پنج دقيقه نگذشته بود كه ويانا خانم از اتاق آمد بيرون تمام انگشتهاي دستش پي پي چسبيده بود گفتم چكار كردي مگه توي خونه پي پي مي كنند ؟ رفته بود پشت در نشسته بود روي موكت پي پي كرده بود بعد آنقدر در و باز و بسته كرده بود كه پي پي رفته بود زير در ، موكت كثيف شده بود ، دستهاي خودش را هم كرده بود داخل پي پي ( خدا داند كه ديگه چكار كرده بود) بابا سعيد هم جيغش رفته بود روي هوا كه اين چه وضعيتي اگر پوشك مي كردي اينطوري نمي شد . من چكار كنم ويانا اصلاً همكاري نمي كند فكر كنم از الان زود براي گرفتن پوشك .

در ضمن پوشاك مولفكيس به خاطر اينكه كيفيتش خيلي آمده پائين و اكثراً همه ناراضي هستند عوض كردم فعلاً از پوشك ماي بي بي استفاده مي كنم .

 

children pot lollipop clipart graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
17 اسفند 92 10:58
عزیزم بهترین زمان برای از پوشک گرفتن دوسالگی هست اونم تابستون به نظرم بدترین لحظه بچه داری آموزش دستشویی رفتن هست .
مامان ويانا
پاسخ
واقعاً خيلي سخته من كه منصرف شدم انشاء اله دوسالگي دوباره امتحان مي كنم .
مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 11:53
سلام خانمی.الان یکم زوده برای ازپوشک گرفتنش .منم تواین سن سعیکردم زیادهمکاری نمیکرد .ولی دوسالش که تموم شدخیلی راحت دستشویی شو گفت . اگه دوست داشتین بهماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان ويانا
پاسخ
مرسي كه به وبلاگ ويانا سر زديد ايده هايي كه براي سفره هفت سين داده ايد خيلي قشنگ بود .
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 19:16
من هم شنیدم دو سالگی به بعد مناسب که بچه خودشو تو اون سن کنترل میکنه با عکس تولد بچه ها آپم سری به ما بزنید
مامان ويانا
پاسخ
مبارك باشه تولد اين دو فرشته ناز خيلي زحمت كشيده بوديد براي تولد دوقولها خسته نباشيد .
مامان یکتا و تینا
20 اسفند 92 8:56
عزیزم از شورت اموزشی استفاده کن ولی هنوز زوده از پوشک بگیریش
مامان ويانا
پاسخ
عزيز دلم شورت آموزشي مارك خارحي دو تا هم گرفته ام ولي نمي دانم چرا پس مي دهد همين كه ادار مي كند مي بينم از شورت پس داده به بيرون .