ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

خوشگل باباش **********

روز پنجشنبه 1392/12/15 ويانا از پله ها افتاد پائين .

1392/12/17 7:22
نویسنده : مامان ويانا
166 بازدید
اشتراک گذاری

اي خداي مهربان شكر كه هميشه فرشته نجاتت را در كنار بچه ها مي گذاري تا مواظبشان باشند .

روز پنجشبه مامان وحيده در حال آماده شدن بود كه برويم بيرون در خانه هم باز  بود يكدفعه ديدم صداي گريه ويانا مي آيد از  داخل پله ها ويانا از ده تا پله سر خورده بود رفته بود پائين .خدا را شكر فقط پيشاني اش كمبود شده كمي هم ورم كرده .  من هم با ديدن اين صحنه آنقدر حالم بد شده بود .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
17 اسفند 92 10:32
آخه بمیرم الهی مامانی چرا زیاد مراقب این فرشته کوچولو نبودین خدا رو شکر بخیر گذشت ولی کاش عکس بیشتری ازش بزارین .
مامان ويانا
پاسخ
من توي وبلاگش ننوشتم برادرم خانه بود قرار اين بود اونها زودتر بروند پائين من هم چند دقيقه ديگر بيايم ولي برادرم چند ثانيه اي كه ازش قافل مي شود اين اتفاق مي افتد . راجع به عكس ويانا اصلاً نمي گذارد عكس بندازم همين كه دوربين را مي بيند زود مي آيد دوربين را از من مي گيرد و مي گويد ببينم ( آخه من هنوز عكس ننداختم كه ويانا ببيند) به خاطر همين نمي توانم از ويانا عكس بندازم .
jhhjhjjhjhj
24 اسفند 92 9:47