ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

روز 22 بهمن چقدر به ویانا خوش گذشت .

1392/11/23 8:42
نویسنده : مامان ويانا
227 بازدید
اشتراک گذاری

صبح : که از خواب بیدار شده بود بعد از صبحانه با بابا سعید سه ساعت رفتند پارک بازی و دو کردن داخل پارک حسابی بهش خوش گذشته بود ( البته از بعدازظهر آبریزش بینی گرفته بود به خاطر پارک رفتن) دختر گلم وقتی مامان می گه زمستان نمی شود بروی پارک به خاطر اینکه سرما نخوری . بعد از پارک حسابی خسته شده بود دو ساعت خوابید .

بعدازظهر : ویانا باباسعید رفتن جگرکی و مغازه دایی بهرام .

شب  : عمو خلیل با زن عمو و هستی و نوید آمدن خانه مان ویانا حسابی بهش خوش گذشت دختر عمو و پسر عموش برای ویانا یک عروسک خرگوش خیلی خوشگل خریده بودند و  تا ساعت 12 شب بانوید و هستی بازی کردند و الیته یکمی همه بهانه گیری می کرد چون ویانا بعدش می آید مامان کسی می آید خانه مان روسری سر کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا نجفی
23 بهمن 92 9:46
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان ويانا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که به وب ما سرزدید من نمی دانم چطوری باید لیست دوستان را داخل وبلاگم لینک کنم اگر می توانیم من را راهنمائی کنید.
مامان گلشيد
24 بهمن 92 13:15
خدا كنه هميشه شاد باشي دختر خوشگلم
مامان ويانا
پاسخ
مرسی خاله جونم که همیشه به ما لطف داری روی ماه گشید جون را ببوس .
هستی ونوید
25 بهمن 92 23:44
سلام ویانا جونم خوبی؟ مامان وحیده وباباسعید خوبن؟ ما دلمون برا همه شما تنگ شده مخصوصا ویانا جون با اون شیرین زبونی هاش کاش نزدیک هم بودیم عزیزم چقدر خوش گذشت حیف زود تموم شد