ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

خوشگل باباش **********

جمع کردن وسایل اضافی اتاق ویانا

1392/9/13 9:29
نویسنده : مامان ويانا
275 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از بیشتر وسایلش زیاد استفاده نکرد روروک اصلاً داخلش ننشست موقع  که می خواستیم جمع کنیم شکست فکر کنم دیگه قابل استفاده نباشه . پیشبند چقدر خاله اختر فرستاده بود چند تا هم خودمان خریده بودیم موقعی که می خواستیم ببندیم شروع می کرد به کشیدن پیشبند و گریه کردن که در بیاوریم .  پستانک دو تا خریدم اصلاً نخورد . فندیق گیر ( برای تمیز کردن بینی بچه ) . کریر .

صندلی مخصوص بچه موقعی که تازه نشستن را یاد گرفته بودی گذاشتم چنان با سر خوردی روی سنگ آشپزخانه که پیشانیش زخم شد هنوز هم کمی جاش مانده که بعد از آن ترسیدم بگذاریم بنشینی .

آویز بالای تخت  با اولین پولی که دائی ها عیدی داده بودند خریدیم همین که آوردیم خانه وصل کردیم گرفتی کشیدی بعد از آن هم چند بار این کار را کردی کلاً خراب شد . حالا باید تکه هایش را از روی تخت جمع کنم . گهوراه که دو تا براش خریدیم اولی که برای سیسمونی بود جنسش خوب نبود یکی دیگر خریدیم ولی زیاد استفاده نکرده و الان فقط بازی می کنه باهاش و خودش می رود داخل گهواره و می آید پائین من هم می ترسم با سر بخوره زمین چون موقعی که می رود داخلش سرپا داخل می ایستد و خودش را تکون می ده نمی دانم چکار کنم جمع کنم یا نه چون خیلی دوست داره بازی کنه با گهواره اش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وب کودک خلاق فردا
12 آذر 92 14:39
عزیزم یه پیشنهاد مجانی برات دارم.می خوای عکس دخترتو اونم 2تاشو برام ایمیل کن که بالای وبش عکس خودش باشه .البته باید تو ویرایش قالبت بریو کل قالبتو برام تو ورد کپی کنی کهمن عکسو جایگزینش کنم.به نظرم جالب بشه.اگه خواستی اینم ایمیلم ptd.bnd7@yahoo.com
مامان ويانا
پاسخ
مرسی عزیزم از پیشنهادات راستی اگر قالب وبلاگ را عوض کنم مطالب و عکس های وبلاگم حذف نمی شود ؟
مامان گلشيد
24 آذر 92 10:26
سلام دوست جوني خوبي ببخشيد كه من اينهمه دير اومدم تازه بعد از اين همه وقت فهميدم چرا هرچي سعي ميكردم وبلاگت باز نميشد(مدرك مهندسيم رو بايد بزارم در كوزه) امروز كه explorer رو عوض كردم همه چي درست شد.ببخشيد نگي بي معرفتما
مامان ويانا
پاسخ
خواهش می کنم مرسی که به وبلاگ ما سر زدید .