ویانا خورانیویانا خورانی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

خوشگل باباش **********

خدا را شکر شکر شکر................ مرسی خدای مهربان

1392/7/2 11:55
نویسنده : مامان ويانا
224 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ویانا صندلی میز ناهاخوری افتاد روش و با سر خورد زمین خدا  خودش کمک کرد . من داخل اتاق بودم بابا سعید جلوی تلویزیون ویانا عادت داره هر جا لباس باباشو میبیند می رود لباس بابا را میارد به ما نشان می دهد . بابا سعید لباسشو که از سر کار آمده بود عوضی اینکه سرجاش بذارد از روی صندلی آویزان کرده بود ویانا هم موقعی که لباس ها  را می کشد یکدفعه صندلی می خورد به صورت ویانا و ویانا با سر می خورد روی زمین مامان وقتی این صحنه را دید پاهاش قفل شده بود یکسره توی سر خودش می زد و گریه می کرد وقتی بابا ویانا را بغل کرد نمی دانستم چکار کنم الان هم که دارم این نوشته را می نویسم اشکام جاری شده خدایا مرسی دخترم را به تو می سپارم  مراقب و نگهدار دختر من باشه تمام دلخوشی من توی زندگی فقط ویانا است .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)